دانش کده / معرفی کتاب و مقاله / بازاریابی / معرفی کتاب بازاریابی

معرفی کتاب بازاریابی

معرفی کتاب بازاریابی پرمحتوا؛ جو پولیزی

معرفی کتاب بازاریابی

چند سالی است که بحث بازاریابی محتوایی یا همان بازاریابی بر مبنای محتوا بیشتر به گوش می‌خورد و صحبت‌های زیادی درباره آن می‌شود و عناوین شغلی مانند مدیر محتوا یا کارشناس بازاریابی محتوایی نیز در سازمان‌ها دیده می‌شود و به نظر مطلب آشنایی می‌رسد.

کتاب بازاریابی پرمحتوا، یکی از پنج کتاب برگزیده حوزه کسب‌وکار به انتخاب مجله فورچون است و خواندن آن به همه کسب‌وکارها، توصیه شده است. نویسنده این کتاب، جو پولیزی یکی از بزرگ‌ترین متخصصان و استراتژی‌پردازان بازاریابی محتوایی جهان، سخنران و بنیانگذار موسسه بازاریابی محتوایی است که بزرگترین رویداد فیزیکی بازاریابی محتوایی را در آمریکای شمالی برگزار می­‌کند.

پولیزی در کتاب بازاریابی پرمحتوا توضیح می‌­دهد که چگونه مشتریان و مخاطبان را با خلق محتوا و اطلاعاتی که واقعا می‌­خواهند و می‌پسندند، جذب کنیم. در دنیای پرهیاهوی امروز، دیگر نمی‌توانیم با محتوای ضعیف و متوسط توجه مشتری را جلب کنیم، چون دیگر وقتش را صرف دیدن این نوع محتوا نمی­‌کند.

کتاب بازاریابی پرمحتوا کمک‌تان می­‌کند استراتژی‌های موثری را برای روایت داستان متفاوت و تولید محتوای جذاب و ارزشمند تدوین کنید تا با انتشار آن محتوا در رسانه­‌های اجتماعی، موتورهای جستجو و نشریات الکترونیکی، در دنیای پرهیاهوی امروز، صدایتان را بهتر به گوش مخاطب برسانید و در رقابت با رقبایتان پیروز شوید. در این کتاب با تمرین‌های گام به گام یاد می‌گیرید چگونه محتوایی تهیه کنید تا در ذهن و قلب مشتری نفوذ ­‌کند و همچنین با راه­کارهایی برای بهره‌برداری از رسانه‌های اجتماعی و موتورهای جستجو، آشنا می‌شوید.

دسترسی به این محتوا فقط مخصوص اعضا است.برای ورود به سایت اینجا کلیک کنید.