دانش کده / معرفی کتاب و مقاله / بازاریابی / معرفی کتاب بازاریابی

معرفی کتاب بازاریابی

معرفی کتاب مدیریت استراتژیک برند؛ کوین لین کلر

معرفی کتاب بازاریابی

کتاب مدیریت استراتژیک برند اثر کوین لین کلر که گاه از آن با عنوان انجیل برند نام برده می شود، مجموعه کاملی از تمامی مباحث و موضوعات مرتبط با علم برندسازی به شمار می آید. بسیاری از ایده ها، مدل ها، نمونه ها، ترفندها و اصول زیربنایی برندسازی در کتاب مدیریت استراتژیک برند معرفی شده و نویسنده تلاش کرده تا جدیدترین و ارزشمندترین توضیحات را در خصوص هر یک از سرفصل ها ارایه نماید.

اگرچه هریک از سر فصل های کتاب، خود دنیایی از ایده ها و نکات کاربردی و کلیدی را در برگرفته اند که پرداختن بدان ها نیازمند نگارش چندین کتاب و مقاله مجزاست؛ اما کتاب مدیریت استراتژیک برند، کلیات و سرنخ تمامی رشته های منتهی به بحث مدیریت برند را در اختیار مخاطب قرار داده است. این کتاب به شما کمک می کند تا درک عمیق تری از اهداف اصلی برند سازی به دست آورید. تاکید اصلی کتاب بر درک اصول روانشناختی در سطوح فردی و سازمانی برای بهینه سازی تصمیم گیری در خصوص برندها است.

در کتاب مدیریت استراتژیک برند، کلر دیدگاه‌هایی را مطرح می‌کند در خصوص این که چگونه با ایجاد، اندازه‌گیری و مدیریت دارایی‌های برند، به تدوین استراتژی‌هایی سودآور برای برند بپردازیم.

امروزه یکی از با ارزش‌ترین دارایی‌های بسیاری از شرکت‌ها برندهای محصولات و خدمات آن‌هاست. کتاب مدیریت استراتژیک برند کمک می‌کند تا درک عمیق‌تری از اهداف اصلی برندسازی به دست آورید. یکی از ضروریات مدیریت ارشد هر سازمانی ایجاد برندهای قدرتمندی است که ضمن عمل به وعده‌ها، قدرت و توانمندی خود را در طول زمان ارتقا دهند. معرفی چشم‌اندازهای نوین در مدیریت برند، شناسایی و تثبیت جایگاه و ارزش‌های برند، برنامه‌ریزی و پیاده‌سازی برنامه‌های بازاریابی برند و ...، از بخش‌های این کتاب هستند. تأکید اصلی این کتاب بر درک اصول روانشناختی در سطوح فردی و سازمانی برای بهینه‌سازی تصمیم‌گیری در خصوص برندها است.

این کتاب با برندها سروکار دارد. چرا برندها مهم اند؟ چرا به مشتریان عرضه می شوند و شرکت ها برای اداره درست آن ها چه باید بکنند؟ همان گونه که امروزه بسیاری از مدیران کسب و کار تصدیق می کنند، احتمالا یکی از ارزشمندترین دارایی های یک شرکت برندهایی است که روی آن سرمایه گذاری کرده و در طول زمان توسعه می دهند. با وجودی که رقبا اغلب می توانند از فرآیند تولید نسخه برداری کنند، خلق مجدد عقاید و نگرش هایی که قویاً در ذهن مشتریان جای گرفته اند ساده نیست. هدف اصلی این کتاب فراهم آوردن تدبیری جامع و به روز پیرامون موضوعات برند، ارزش ویژه برند و مدیریت استراتژیک برند است.

دسترسی به این محتوا فقط مخصوص اعضا است.برای ورود به سایت اینجا کلیک کنید.