دانش کده / معرفی کتاب و مقاله / بازاریابی / معرفی کتاب بازاریابی

معرفی کتاب بازاریابی

معرفی کتاب مدیریت تبلیغات؛ محمود محمدیان

معرفی کتاب بازاریابی

کتاب مدیریت تبلیغات اثر دکتر محمود محمدیان مدرس بازاریابی و عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی می باشد. در کتاب به این موضوع اشاره شده است که تبلیغات منحصر به تلویزیون نمی شود، بلکه رسانه های دیگر را نیز در بر می گیرد. فضای دیجیتال، رادیو، روزنامه، مجله، تبلیغات شهری و ... از جمله رسانه های مهم تبلیغاتی محسوب می‌شوند. به نظر می رسد که هر یک از ما در طی شبانه روز خواسته یا ناخواسته در معرض تبلیغات فراوانی هستیم؛ بنابراین شناخت علمی تبلیغات قطعا ضروری و لازم است.

با مطالعه کتاب مدیریت تبلیغات دکتر محمدیان، با تاریخچه تبلیغات، الگوی ساخت تبلیغات و مراحل ساخت تبلیغات از ابتدا تا انتها آشنا می‌شوید. همچنین ارائه مثال های ایرانی، کتاب را به منبعی کاربردی برای تبلیغات در ایران تبدیل کرده است.

دکتر محمدیان در کتاب مدیریت تبلیغات به این موضوع اشاره می‌کند که قوی ترین تبلیغات نیز نمی تواند در بلند مدت کالای نامرغوب ما را بفروشد. یادمان باشد باید با مشتری رو راست باشیم، برای اینکه خوب کالا بفروشیم، باید کالای خوب داشته باشیم. برای آنکه تبلیغ، موفق از آب درآید، باید قبل از آن یک سری کارها درست انجام شده باشد، از جمله کالای خوب، توزیع مناسب، قیمت مناسب و ...؛ سپس باید از تبلیغ انتظار داشته باشیم.

دسترسی به این محتوا فقط مخصوص اعضا است.برای ورود به سایت اینجا کلیک کنید.